Helsingin seudun kesäyliopisto

Kielet Haku
På svenska In English

44001070 Tuloksia verkossa: sosiaalinen media, sisältömarkkinointi ja hakukoneoptimointi

Tämä kurssi on peruttu

Aika: ma-ti 9.-10.8.2021 klo 09.00–15.45 

Opetuskerrat järjestetään etänä verkossa. Etäopetukseen tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen nettiyhteydellä ja äänentoistolla sekä kuulokkeet (esim. puhelimen kuulokkeet). 

Tavoite ja sisältö:Organisaation kotisivut ovat sen verkkoviestinnän ja -markkinoinnin tärkein osa.  Sisällöntuotanto ja sen leviäminen sosiaalisessa mediassa ovat avainasemassa, mikäli sivustolle halutaan kävijöitä. Ihmiset luottavat yhä enemmän vertaissuosituksiin ja yhä vähemmän mainontaan. Sisältömarkkinointi onkin viime vuosina noussut tärkeimmäksi tavaksi luoda asiakassuhteita. Laadukas sisältö pärjää parhaiten myös hakukoneissa, sillä “sosiaaliset signaalit” ovat tärkeässä roolissa. Sisältö tarvitsee seurakseen some-strategian, mutta perinteistä hakukoneoptimointia ei vielä kuitenkaan voi unohtaa. Opit sisältömarkkinoinnin, hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median perusteita. Saat ajatuksia, kuinka Facebookia, uutiskirjeitä, blogeja ja Twitteriä voidaan monipuolisesti hyödyntää organisaation toiminnassa.    

Kohderyhmä: Tiedotus- ja markkinointitehtävissä toimivat, sisällöntuottajat ja asiakaskontaktissa olevat sekä muut somesta kiinnostuneet   


Kesto: 16 t


 

Asiasanat: sosiaalinen media, sisältömarkkinointi, hakukoneoptimointi, some, some-markkinointi, markkinointi, myynti

 



Opettaja: Olander Ilkka

Paikkatilanne: Osallistujamaksimi 20, kurssilla on tilaa.

Opetuspaikka: Etäopetus / Distance learning

Aika: 9.8.2021 - 10.8.2021

Kurssimaksu: 125,00 €

Ilmoittautuminen alkaa: 18.3.2021 10.00

Ilmoittaudu viimeistään: 2.8.2021 23.59

Näytä kurssin kalenteri

Lisää kurssi omaan kalenteriisi

Näytä saman aineen muut kurssit